Σε νέα 48ωρη απεργία προχωρούν οι οδηγοί ταξί στις 5 και 6 Νοεμβρίου 2025, όπως ανακοίνωσε το ΣΑΤΑ. Μεταξύ των βασικών αιτημάτων τους είναι η ελεύθερη κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες, η αναθεώρηση της κυβερνητικής πολιτικής για την ηλεκτροκίνηση και η άμεση παράταση της προθεσμίας για την υποχρεωτική ταξινόμηση αμιγώς ηλεκτρικών ταξί, με μεταφορά της εφαρμογής του μέτρου για το 2035.
Η κινητοποίηση θα ξεκινήσει στις 06:00 το πρωί της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 7 Νοεμβρίου. Παράλληλα, το ΣΑΤΑ έχει προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη στις 10:00 π.μ. στη συμβολή των οδών Σπ. Πάτση και λεωφόρου Αθηνών, καλώντας τους οδηγούς να συμμετάσχουν μαζικά.
Στην ανακοίνωσή του, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αθήνας σημειώνει:
«Η κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη, υπό την πολιτική ευθύνη του υπουργού Μεταφορών κ. Κυρανάκη και της υπουργού Τουρισμού κας Κεφαλογιάννη, εφαρμόζει πολιτικές οι οποίες πλήττουν βαρύτατα τον κλάδο των ταξί, βασικό πυλώνα της αστικής και τουριστικής μετακίνησης στη χώρα μας».
Το ΣΑΤΑ προσθέτει ότι «οι συγκεκριμένες πολιτικές όχι μόνο αγνοούν τις πραγματικές ανάγκες και τα δίκαια αιτήματα των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί, αλλά υπηρετούν αντιλήψεις που αποδιοργανώνουν την αγορά, θέτουν σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα των επαγγελματιών και υποβαθμίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών προς πολίτες και τουρίστες. Η υποτιθέμενη ανάπτυξη του τουρισμού δεν μπορεί να στηρίζεται σε μέτρα που περιθωριοποιούν τον κλάδο».
Το συνδικάτο καλεί «τους συναδέλφους σε γενικό ξεσηκωμό, με τη 48ωρη απεργία ως πρώτο σταθμό αγώνα σε όλη την Ελλάδα. Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας δεν περιμένει. Ενωμένοι, δυνατοί και αποφασισμένοι, θα ανατρέψουμε τα σχέδια που μας θέλουν υποταγμένους και σιωπηλούς. Αυτή είναι η ώρα μας. Ή μαζί σηκωνόμαστε ή όλοι μαζί θα πέσουμε».
«Ομοσπονδία και κυβέρνηση έχουν επιλέξει να παριστάνουν τους νεκροζώντανους, υιοθετώντας μια σιωπή που προδίδει κάθε έννοια δικαίου και αγώνα για τον κλάδο μας», αναφέρει ακόμη το ΣΑΤΑ, τονίζοντας ότι «ο κλάδος εξακολουθεί να ζητά ουσιαστικό διάλογο με την κυβέρνηση και την υιοθέτηση μέτρων που θα διασφαλίζουν αξιοπρέπεια, βιωσιμότητα και προοπτική ανάπτυξης για τους οδηγούς ταξί. Η συνέχιση όμως αυτής της αδιάφορης πολιτικής δεν είναι αποδεκτή και θα βρει απέναντί της την οργανωμένη απάντηση του κλάδου».






















































