Πτώση του F-16: Η πιθανότερη αιτία το ανθρώπινο λάθος και όχι μηχανική βλάβη

Πτώση του F-16: Η πιθανότερη αιτία το ανθρώπινο λάθος και όχι μηχανική βλάβη

Σύμφωνα με τις ενδείξεις, η πτώση του F-16 Block 52+ της 110 Πτέρυγας Μάχης οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος του πιλότου και όχι σε τεχνική βλάβη.

Αυτό το συμπέρασμα βασίζεται σε δυο βασικά στοιχεία: Καταρχάς, δεν υπήρξε καμία καταγεγραμμένη προειδοποίηση από τον πιλότο σχετικά με ενδείξεις βλάβης στο αεροσκάφος. Επιπλέον, μετά το ατύχημα δεν πραγματοποιήθηκε τεχνικός έλεγχος στα F-16, τα οποία συνεχίζουν να εκτελούν πτήσεις κανονικά.

Η έρευνα για το αεροπορικό ατύχημα που συνέβη στη θαλάσσια περιοχή Ψαθούρας επικεντρώνεται πλέον στους χειρισμούς του 29χρονου πιλότου και του υπόλοιπου προσωπικού της 337 Μοίρας που συμμετείχαν στην άσκηση αερομαχίας «δύο εναντίον δύο».

Το αεροσκάφος F-16 Block 52+ που κατέπεσε χθες ανοιχτά της Ψαθούρας ανήκε στην παραγγελία των 30 F-16 Block 52+ που είχε γίνει το 2005 κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης Καραμανλή, με συνολικό κόστος 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση του BLOCK 50, εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και εξελιγμένο κινητήρα.

Exit mobile version