Μια τραγωδία αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή το πρωί της Παρασκευής, όταν δύο αμαξοστοιχίες του προαστιακού σιδηροδρόμου, που κινούνταν με ταχύτητα περίπου 60 χιλιομέτρων την ώρα σε αντίθετη κατεύθυνση, πλησίαζαν επικίνδυνα στο ίδιο τμήμα μονής γραμμής. Το συμβάν σημειώθηκε πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων, μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια.
Το περιστατικό φέρνει για ακόμη μια φορά στο προσκήνιο τα σοβαρά προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και την έλλειψη βασικών μέτρων ασφαλείας, παρότι έχουν περάσει 19 μήνες από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της efsyn.gr, η σύγκρουση των δύο τρένων, που ήταν γεμάτα επιβάτες και αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή, οφείλεται σε σφάλμα του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ). Ο ρυθμιστής υπέθεσε λανθασμένα ότι η αμαξοστοιχία 1210, που κατευθυνόταν από Αθήνα προς Αεροδρόμιο, είχε ήδη περάσει το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην αμαξοστοιχία 1307, που ερχόταν από Κιάτο, να συνεχίσει την πορεία της.
Η άμεση αντίδραση του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας που κατευθυνόταν από Αθήνα ήταν καθοριστική. Ο μηχανοδηγός, άκουσε τυχαία τη συνομιλία μέσω ασυρμάτου, αντέδρασε εγκαίρως και απέτρεψε το ατύχημα, αποφεύγοντας μια πιθανή τραγωδία.