Θεσσαλονίκη: Αλλαγές στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, εν’ όψει της λειτουργίας του Μετρό

Θεσσαλονίκη: Αλλαγές στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, εν' όψει της λειτουργίας του Μετρό ”

Νέο συγκοινωνιακό χάρτη εκπόνησε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) με σημαντικές τροποποιήσεις, που έχουν στόχο τη βελτίωση των μετακινήσεων και την αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης. Οι αλλαγές παρουσιάστηκαν στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης με την παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, και περιλαμβάνουν την τροποποίηση 11 λεωφορειακών γραμμών, τη δημιουργία νέας γραμμής από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και τη μεταβολή των σημείων τερματισμού ορισμένων γραμμών.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε η parallaximag.gr, οι αλλαγές αφορούν τις γραμμές που εξυπηρετούν τον δήμο Θεσσαλονίκης και θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Δεκεμβρίου, ώστε να συνδυαστούν με την έναρξη λειτουργίας της βασικής γραμμής του μετρό. Η νέα γραμμή, η οποία θα ξεκινά από το αεροδρόμιο, θα τερματίζει στον σταθμό μετεπιβίβασης της Νέας Ελβετίας, βελτιώνοντας την πρόσβαση των επισκεπτών προς το δίκτυο του μετρό.

Μία από τις σημαντικότερες τροποποιήσεις αφορά την απομάκρυνση λεωφορειακών γραμμών από το πέταλο της Αριστοτέλους, ικανοποιώντας ένα αίτημα που είχε διατυπωθεί επανειλημμένα από τον δήμο Θεσσαλονίκης. Η ανακατεύθυνση αυτή αποσκοπεί στην αποφόρτιση του κεντρικού τμήματος της πόλης, διευκολύνοντας παράλληλα τις μετακινήσεις των επιβατών προς και από τις στάσεις του μετρό και άλλους προορισμούς.

Ο στρατηγικός στόχος, όπως αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση, είναι να φτάσουν οι μετακινήσεις με τη συγκοινωνία στο 50% των συνολικών μετακινήσεων στη μητροπολιτική περιοχή της Θεσσαλονίκης τα επόμενα χρόνια, εξασφαλίζοντας έναν περισσότερο βιώσιμο και αποτελεσματικό τρόπο μετακίνησης.

Τροποποιήσεις 11 Λεωφορειακών Γραμμών

Νο 10 «Χαριλάου-Ν.Σ.Σ.»
Η διαδρομή της γραμμής τροποποιείται για να διέρχεται από τον άξονα της οδού Τσιμισκή αντί για τον άξονα της οδού Εγνατία.

Νο 11 «Πυλαία-Ν.Σ.Σ.»
Η σύνδεση της γραμμής ξεκινά από το Τερματικό Σταθμό Πυλαίας και καταλήγει στο σταθμό Συντριβάνι του μετρό, με ταυτόχρονη κατάργηση του τμήματος που περνά από το κέντρο μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Νο 11Τ «Πυλαία-Χαριλάου»
Η διαδρομή της γραμμής επεκτείνεται μέχρι τον σταθμό Νέας Ελβετίας, επιτυγχάνοντας σύνδεση των τερματικών σταθμών σε Πυλαία, Χαριλάου και Νέα Ελβετία.

Νο 17 «Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.»
Η γραμμή αυτή συνδέεται με τις στάσεις του μετρό στις περιοχές «Πανεπιστήμιο», «Συντριβάνι», και «Αγία Σοφία», ενώ καταργείται το τμήμα που οδηγεί στο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Νο 20 «Μενεμένη-Αριστοτέλους»
Η γραμμή απομακρύνεται από την πλατεία Αριστοτέλους και πλέον θα διέρχεται από τις οδούς Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου.

Νο 21 «Εύοσμος-Αριστοτέλους»
Αντίστοιχα, η διαδρομή της γραμμής απομακρύνεται από την Αριστοτέλους και διέρχεται επίσης από τις οδούς Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου.

Νο 30 «Τριανδρία-Αποθήκη»
Η διαδρομή επεκτείνεται για να φτάσει μέχρι την Καλαμαριά στην οδό Χηλής, με επιστροφή μέσω των οδών Τάκη Οικονομίδη και Πλούτωνος.

Νο 36 «Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας»
Η γραμμή αποκτά κρίσιμη σύνδεση με τον σταθμό Νέας Ελβετίας, παρέχοντας δυνατότητες για περαιτέρω μετεπιβιβάσεις.

Νο 45 «ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής»
Η γραμμή θα συνδέεται απευθείας με τον σταθμό της Νέας Ελβετίας, εξασφαλίζοντας έτσι την πρόσβαση στο μετρό.

Νο 57 «Χορτιάτης-Αριστοτέλους»
Η γραμμή αυτή θα εκτείνεται πλέον από τον Χορτιάτη μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, απομακρύνοντας τη διαδρομή της από την πλατεία Αριστοτέλους.

Νο 58 «ΤΣ Χορτιάτη – Πανόραμα-Βενιζέλου»
Η γραμμή αυτή επεκτείνεται από τον Χορτιάτη έως τον σταθμό Νέας Ελβετίας, αποφεύγοντας το κέντρο της πόλης και την οδό Βενιζέλου. Μια εναλλακτική διαδρομή υπό εξέταση είναι η διέλευση μέσω της οδού Βούλγαρη και των σταθμών του μετρό «25ης Μαρτίου» και «Βούλγαρη».

Exit mobile version