Εκδήλωση ΥΠΕΘΟ στο Ζάππειο: Ο εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης και η ψηφιοποίηση έχουν περιορίσει σημαντικά τις επισκέψεις στις εφορίες και έχουν βελτιώσει την εξυπηρέτηση του πολίτη

Το ΥΠΕΘΟ παρουσίασε στη χθεσινή εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο τις προσπάθειες και τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι σήμερα στον τομέα της φορολογίας. Μεταρρυθμίσεις που έχουν γίνει ήδη για τον εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης έχουν περιορίσει σημαντικά τις επισκέψεις στις εφορίες και έχουν βελτιώσει την εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω της ψηφιοποίησης.

Τα νέα εργαλεία που θα τεθούν σε λειτουργία το 2025, όπως το ψηφιακό πελατολόγιο, το ψηφιακό δελτίο αποστολής και η ηλεκτρονική τιμολόγηση, αναμένεται να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τη διαδικασία της φορολογίας και της αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής.

Η χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών και εφαρμογών, όπως το myDATA και το myCAR, έχει ήδη μειώσει σημαντικά τις επισκέψεις στις εφορίες και έχει διευκολύνει τις καθημερινές συναλλαγές των πολιτών.

Η επιτυχημένη λειτουργία του 1555, με το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για φορολογικά θέματα, αποτελεί πρότυπο για τη δημιουργία ενός νέου τηλεφωνικού κέντρου που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της ΑΑΔΕ και των φορολογούμενων.

Οι προσπάθειες για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής φαίνεται να αποδίδουν, με αναμενόμενα επιπλέον έσοδα της τάξεως του 1,8 δις ευρώ για το 2024 και συνολική υπέρβαση φορολογικών εσόδων περίπου 3,7 δις ευρώ.

Exit mobile version