Έρευνα του ΟΣΕ για το περιστατικό στο Πιερία με το Intercity που είχε πράσινο σηματοδότη, ενώ μπροστά υπήρχε ακινητοποιημένος συρμός

Η έρευνα που διεξήχθη από τον ΟΣΕ ξεκίνησε μετά από την αναφορά ενός μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας Intercity που κατήγγειλε ότι οι σηματοδότες ήταν πράσινοι, ενώ μπροστά υπήρχε ακινητοποιημένος συρμός του προαστιακού στον σταθμό του Κορινού στην Πιερία. Η αναπαράσταση ξεκίνησε το πρωί της 28ης Νοεμβρίου με τις δύο αμαξοστοιχίες που είχαν εμπλακεί στο περιστατικό.

Στην αναπαράσταση του συμβάντος παρευρέθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, μηχανικοί της εταιρείας που κατασκεύασε το δίκτυο, καθώς και οι δύο μηχανοδηγοί που εργάζονταν τη στιγμή του περιστατικού, με τους ίδιους συρμούς.

Σκοπός της αναπαράστασης είναι ο έλεγχος όλων των παραμέτρων και η διερεύνηση της σωστής λειτουργίας της φωτοσήμανσης στο σημείο.

Σύμφωνα με την καταγγελία του μηχανοδηγού της Intercity, το τρένο πλησίαζε κανονικά προς το σημείο όπου βρισκόταν ο ακινητοποιημένος συρμός του προαστιακού, ενώ οι σηματοδότες ήταν πράσινοι. Ο κίνδυνος διαπιστώθηκε μετά την κλήση του ασύρματου από τον συνάδελφό του.

Ο ΟΣΕ υποστήριξε πως ο συρμός του προαστιακού δεν ήταν ακινητοποιημένος, αλλά μετά την αποκατάσταση της βλάβης αποχώρησε από τον σταθμό. Επιπλέον, στην επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ αναφέρθηκε ότι οι αναφορές εξετάζονται προσεκτικά, καθώς η σηματοδότηση λειτουργεί από τον Αύγουστο του 2023.

Exit mobile version