Ο Κυριάκος Πιερρακάκης χαρακτηρίζει τη συνεργασία με τον Andreas Schleicher, τον «αρχιτέκτονα» του προγράμματος PISA, ως εξαιρετικά παραγωγική. Κατά τη διάρκεια της διήμερης συνάντησης συζητήθηκαν όλες οι προτάσεις για τη βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, προκειμένου να γίνει φιλικότερο και πιο παραγωγικό για τους μαθητές.
Σε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, δόθηκε έμφαση στην αποτίμηση της συμμετοχής της Ελλάδας στο πρόγραμμα PISA και στον τρόπο βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών σε σημαντικά γνωστικά αντικείμενα.
Συζητήθηκαν επίσης οι προοπτικές αξιοποίησης των δεδομένων του OECD για την συνολική βελτίωση της σχολικής καθημερινότητας, με στόχο τη δημιουργία σύγχρονων σχολείων που θα προάγουν τη δημιουργική και αλγοριθμική σκέψη.
Ο Andreas Schleicher αναφέρει ότι ο ρόλος του δασκάλου επαναπροσδιορίζεται στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ επισημαίνει τη σημασία της επένδυσης στην εκπαίδευση με τη χρήση της ΤΝ για την εξατομίκευση της μάθησης.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει λύσεις για τη βελτίωση της εκπαίδευσης, αλλά πρέπει να χρησιμοποιείται με σύνεση ώστε να μην μετατρέπει τη διδασκαλία σε απλά σενάρια ή αλγόριθμους.
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι προετοιμασμένοι και να ενσωματώσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διδασκαλία τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία στον τομέα της εκπαίδευσης.