Ευρώπη: Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2024 έφτασε τα 819 δισ. ευρώ

Το 2024, το συνολικό τζίρος για το ηλεκτρονικό εμπόριο επιχειρήσεων προς καταναλωτές (B2C) στην Ευρώπη ανήλθε στα 819 δισ. ευρώ, με αύξηση 7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025, η ανάπτυξη αναμένεται να συνεχιστεί και το 2025 με πρόβλεψη αύξησης 7%.

Η Δυτική Ευρώπη είχε τη χαμηλότερη αύξηση στο B2C εμπόριο, ενώ η Ανατολική Ευρώπη είχε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης. Η Γαλλία αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη αγορά B2C e-commerce στην Ευρώπη, ενώ η Βοσνία-Ερζεγοβίνη σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση.

Ο πληθωρισμός είχε επίπτωση στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, με τον μέσο όρο να μειώνεται στο 2,6%. Η διείσδυση του διαδικτύου αυξήθηκε στο 93%, ενώ η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγοραστών έφτασε το 73% του πληθυσμού 16-74.

Οι καταναλωτές αναζητούν ευέλικτες επιλογές παράδοσης και αυξάνουν τη χρήση mobile πληρωμών και ηλεκτρονικών πορτοφολιών. Οι προκλήσεις περιλαμβάνουν τη ρύθμιση, τον ανταγωνισμό και τη βιωσιμότητα.

Συνολικά, η αγορά e-commerce στην Ευρώπη βρίσκεται ανάμεσα σε ευκαιρίες και προκλήσεις, με την ανάπτυξη καινοτομιών και την προσαρμογή σε νέες τάσεις να αποτελούν κύριους παράγοντες επιτυχίας.

Exit mobile version