Η λειτουργία ψηφιακών εφαρμογών στην εφορία έχει επιφέρει σημαντική βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση των εκκρεμών αιτημάτων.
Μόλις σε δύο ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας, ολοκληρώθηκαν 1450 διαδικασίες που βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ. Η επιτάχυνση της διεκπεραίωσης αιτημάτων οδηγεί σε σημαντική μείωση των εκκρεμοτήτων και στην προώθηση τους σε ΔΟΥ εκτός Αττικής.
Εκτιμάται ότι με την έναρξη λειτουργίας νέων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα των εκκρεμών αιτημάτων θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η εξέλιξη αυτή δείχνει τη σημαντική συμβολή της τεχνολογίας στη βελτίωση των διαδικασιών και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.
Οι πολίτες μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται γρήγορα και αποτελεσματικά μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής και βελτιώνοντας τη γενική εμπειρία τους.