Η ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα προκάλεσε αναστάτωση και ανησυχία μεταξύ των πολιτών. Μετά την εισαγωγή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, η οποία αντιμετωπίστηκε με προβλήματα, ο επόμενος «σταθμός» είναι η ψηφιακή διαχείριση των ιατρικών ραντεβού.
Οι γιατροί εκφράζουν τις ανησυχίες τους σχετικά με το νέο σύστημα ψηφιακών ραντεβού, φοβούμενοι ότι θα δημιουργήσει περισσότερα εμπόδια παρά θα διευκόλυνε τους ασθενείς. Πολλοί από αυτούς θεωρούν ότι δεν δόθηκε επαρκής χρόνος για εκπαίδευση σχετικά με το νέο σύστημα, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερη αναστάτωση στον ιατρικό χώρο.
Η αντίδραση των ιατρικών ενώσεων ήταν έντονη, με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών να απευθύνει εξώδικο στην ΗΔΙΚΑ για την επίλυση των προβλημάτων που προέκυψαν. Οι ίδιοι επισημαίνουν το επίπεδο δυσκολίας του νέου συστήματος και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γιατροί στη χρήση του.
Οι πολίτες, από την πλευρά τους, βρέθηκαν αντιμέτωποι με την αδυναμία πρόσβασης στις ιατρικές υπηρεσίες λόγω των τεχνικών προβλημάτων που προκλήθηκαν από τη μετάβαση στο νέο σύστημα. Η αδυναμία να προγραμματίσουν ραντεβού ή να παραλάβουν συνταγές αναστάτωσε πολλούς ασθενείς, οδηγώντας σε αίσθημα ανασφάλειας και αγανάκτησης.