Η Volkswagen και τα συνδικάτα φαίνεται πως πλησιάζουν σε μια συμφωνία για την αναδιάρθρωση της αυτοκινητοβιομηχανίας χωρίς να κλείσουν εργοστάσια στη Γερμανία. Η διοίκηση φαίνεται πρόθυμη να διατηρήσει τα εργοστάσια σε λειτουργία μέχρι το 2030, αλλά οι εργαζόμενοι θα πρέπει να παραιτηθούν από τα μπόνους τους.
Επιπλέον, προτείνονται μέτρα μείωσης του κόστους, όπως η μεταφορά της παραγωγής αυτοκινήτων από τη Γερμανία στο Μεξικό και ο τερματισμός της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων σε συγκεκριμένο εργοστάσιο.
Η Volkswagen προσπαθεί να προσαρμοστεί στις αλλαγές της αγοράς και να μειώσει την παραγωγική ικανότητα της. Οι συνομιλίες βρίσκονται σε εξέλιξη και οι λεπτομέρειες της συμφωνίας ενδέχεται να αλλάξουν. Η εταιρεία έχει ήδη λάβει μέτρα για μείωση του κόστους, συμπεριλαμβανομένων απολύσεων και μειώσεων μισθών.
Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται υπό πίεση λόγω της μείωσης των πωλήσεων στην Ευρώπη και των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Η Stellantis, μια άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, προσπαθεί επίσης να ανακάμψει από δύσκολες συνθήκες.