Το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΣΕΘ στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε να λειτουργεί από σήμερα, προσφέροντας υπηρεσίες επικοινωνίας σε επιβάτες και πολίτες.
Με τον τηλεφωνικό αριθμό 2314 172233, οι πολίτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες σχετικά με θέματα όπως η έκδοση εισιτηρίων και η προσωποποίηση καρτών.
Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από Δευτέρα έως Κυριακή, από τις 07:00 έως τις 22:00, με εξαίρεση τις επίσημες αργίες. Σήμερα, λειτουργεί πιλοτικά από τις 10:00 έως τις 22:00, με την κανονική λειτουργία να ξεκινάει από αύριο με επτά υπαλλήλους.
Οι πολίτες που επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο θα ακούν ένα ηχογραφημένο μήνυμα πριν συνομιλήσουν με το εκπαιδευμένο προσωπικό. Όλες οι πληροφορίες καταγράφονται με τη σύμφωνη γνώμη του καλούντος για στατιστικούς σκοπούς.
Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει αρχικά για δύο μήνες, με την προοπτική επέκτασης της λειτουργίας του αν αποδειχθεί απαραίτητο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, κ. Γιάννης Τόσκας, εξέφρασε τη σημασία της δημιουργίας του τηλεφωνικού κέντρου για την παροχή απαραίτητων πληροφοριών στους πολίτες.