Η εφορία έχει αρχίσει να εστιάζει στους influencers και να εξετάζει τα έσοδά τους από τις αναρτήσεις τους στα social media. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, πραγματοποιούνται έλεγχοι σε παλαιότερες αναρτήσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν δηλώσει σωστά τα έσοδά τους.
Στο στόχαστρο της εφορίας βρίσκονται όχι μόνο οι influencers που παρ’ ότι δηλώνουν μικρά έσοδα, κάνουν πολυτελή ζωή, αλλά και όσοι δεν δηλώνουν καθόλου τα έσοδά τους. Οι έλεγχοι αφορούν influencers από κάθε κατηγορία, από τους NanoInfluencers μέχρι τους MegaInfluencers.
Οι influencers υποχρεούνται να δηλώνουν τα έσοδά τους από τις αναρτήσεις τους, όπως και οποιοσδήποτε άλλος επαγγελματίας. Ορισμένοι influencers είναι πιο προσεκτικοί και τηρούν τους νόμους, ενώ άλλοι ενδέχεται να προσπαθούν να αποφύγουν τη φορολογία στα έσοδά τους.