Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η τιμή των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ σημείωσε αύξηση 0,6% τον Φεβρουάριο του 2025 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
Η μικρή αύξηση αυτή οφείλεται σε μικρές μεταβολές και στην επίδραση συγκεκριμένων κατηγοριών που παρουσιάζουν αύξηση λόγω συγκυριακών συνθηκών, όπως οι κατηγορίες που σχετίζονται με το κακάο, τον καφέ και τα θαλασσινά, καθώς και στις μειώσεις σε άλλες κατηγορίες.
Στο κυλιόμενο 12μηνο (3/2024-2/2025), η τιμή των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ καταγράφει οριακή μείωση -0,35%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Από τις 23 κατηγορίες που εξετάζονται, οι 10 κατέγραψαν μείωση, οι 12 αύξηση και μία ήταν αμετάβλητη. Οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών παρατηρήθηκαν στις τροφές για κατοικίδια, στα απορρυπαντικά και σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων “ψυγείου”.
Αντίθετα, οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στις κατηγορίες μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη, είδη πρωινού και ροφήματα, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, ορεκτικά, αλίπαστα και άλλα σερβιριζόμενα είδη, καθώς και στα τυροκομικά.