Ένα νέο βίντεο ντοκουμέντο από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη φέρνει στο φως εικόνες από την πυρκαγιά που ακολούθησε τη σύγκρουση, αποκαλύπτοντας ότι 3,5 ώρες μετά το ατύχημα, το θερμικό φορτίο στα μεταλλικά μέρη της αμαξοστοιχίας παρέμενε έντονο. Το βίντεο, που παρουσιάστηκε από το Live News, καταγράφηκε με drone της Πυροσβεστικής και δείχνει τη χρήση θερμικής κάμερας για να καθοδηγήσει τους πυροσβέστες στις έρευνες μετά την τραγωδία.
Στο ίδιο βίντεο καταγράφονται οι προσπάθειες των διασωστών να απομακρύνουν τραυματίες χρησιμοποιώντας σκάλα από τις γραμμές του τρένου στην παλιά Εθνική Οδό.
Το κύριο ερώτημα που παραμένει αναπάντητο είναι το υλικό και το φορτίο που προκάλεσαν την πυρόσφαιρα και τον θάνατο τουλάχιστον 5 έως 7 επιβατών από την φωτιά, σύμφωνα με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Ένας από τους επιβάτες του τρένου που επιβίωσε δήλωσε πως «βγήκα έξω, προς την πλευρά του αγρού και πήγα προς το τρίτο βαγόνι. Μαζί με άλλους τέσσερις επιβάτες πήγαμε στο βαγόνι τρία. Δεν υπήρχε ορατότητα και η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική και το μόνο που έβλεπες ήταν φωτιά που έκαιγε».
Τα βλέμματα στρέφονται και πάλι στο Κουλούρι, όπου μεταφέρθηκαν τα συντρίμμια της τραγωδίας. Από αύριο, το κλιμάκιο εγκλημάτων εμπρησμού της Πυροσβεστικής, με τη συνδρομή μεταλλουργών, καλούνται να συνεχίσουν τις έρευνες για να βρουν τα κομμάτια της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Χρήστος Παπαδήμας, δήλωσε ότι «χάθηκαν σημαντικά πειστήρια. Φαίνεται ότι ξεκινάει (η φωτιά) από το δεύτερο ή τρίτο βαγόνι της εμπορικής, άρα ή από τη μηχανή ή την πρώτη ανοιχτή φορτάμαξα».
Παράλληλα, οι έρευνες συνεχίζονται και στα Πηγάδια, όπου μεταφέρθηκαν χώματα από το σημείο του δυστυχήματος. Στην περιοχή αυτή, μαζί με τα χώματα, βρέθηκαν προσωπικά αντικείμενα, λαμαρίνες από τις αμαξοστοιχίες και γενετικό υλικό, το οποίο ήταν κρυμμένο κατά τη διάρκεια της «ξεμπάζωσης» της περιοχής. Οι γονείς του Βάιου Βλάχου, ενός εκ των θυμάτων, ανακάλυψαν την ύπαρξη αυτών των χώρων και δήλωσαν ότι τα χώματα άρχισαν να μεταφέρονται την ίδια νύχτα του δυστυχήματος. Η μητέρα του Βάιου αναφέρει ότι η ίδια ενημερώθηκε από τον εργολάβο ότι οι εργασίες για την αφαίρεση του χώματος ξεκίνησαν πολύ νωρίτερα από την ώρα που είχε αναφέρει εκείνος.
Επιπλέον, το MEGA αποκαλύπτει την κατάθεση του Βασίλη Βλαχογιάννη, πρώην διοικητή της Τροχαίας Λάρισας, ο οποίος επιβεβαιώνει ότι είχε συμμετάσχει στη σύσκεψη για το μπάζωμα του χώρου και ανέφερε ότι ο χώρος δεν έπρεπε να πειραχτεί. Ο Βλαχογιάννης τόνισε ότι ήταν αναρμόδιος να δώσει θετική απάντηση για τις εργασίες αποκατάστασης και ότι αυτό θα έπρεπε να γίνει από τις ανακριτικές αρχές. Στη συζήτηση, ο Κώστας Αγοραστός συμφώνησε με την έναρξη των εργασιών, ενώ ο Γιάννης Ξιφαράς διευκρίνισε ότι η επιτροπή Γεραπετρίτη δεν θα ασχολούνταν με αυτοψία αλλά με θέματα συμβάσεων του ΟΣΕ.