Οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αποκτούν Προσωπικό Αριθμό και μέσω των ΚΕΠ καθώς και των έμμισθων προξενικών αρχών, στο πλαίσιο διεύρυνσης της εφαρμογής myInfo – Επιβεβαίωση Στοιχείων Πολιτών, η οποία τέθηκε σε λειτουργία στις 3 Ιουνίου 2025 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης.
Όπως συμβαίνει και με τη χρήση της πλατφόρμας myInfo, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται αυτοπροσώπως από εξουσιοδοτημένο προσωπικό των ΚΕΠ ή των προξενικών αρχών ώστε να ελέγχουν και να επιβεβαιώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα, βάσει των πληροφοριών που περιέχονται στα βασικά μητρώα του Δημοσίου. Η διαδικασία αυτή εξασφαλίζει την ακρίβεια και τη συνοχή των καταγεγραμμένων πληροφοριών και επιτρέπει την έκδοση και απονομή του Προσωπικού Αριθμού.
Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι η νέα υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά από ειδικά εκπαιδευμένους υπαλλήλους. Μάλιστα, από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας της νέας δυνατότητας, εξυπηρετήθηκαν σχεδόν 770 πολίτες.
Οι πολίτες μπορούν να προσέλθουν σε ΚΕΠ ή σε έμμισθες προξενικές αρχές σε περιπτώσεις όπως:
- Όταν δεν έχουν καταχωρισμένο επαληθευμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ),
- Όταν επιθυμούν να προχωρήσουν σε επιβεβαίωση στοιχείων ή έκδοση Προσωπικού Αριθμού για ανήλικους που δεν ανήκουν στην ίδια ή σε συσχετιζόμενη δημοτολογική μερίδα,
- Όταν ενεργούν ως εκπρόσωποι προσώπων που τελούν υπό δικαστική συμπαράσταση,
- Όταν δεν διαθέτουν πρόσβαση με τα διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΨΔ (taxisnet).
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο παροχής ψηφιακών υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από ασφάλεια, προσβασιμότητα και φιλικότητα προς τον πολίτη.
Μέχρι σήμερα, έχουν χορηγηθεί πάνω από 420.500 Προσωπικοί Αριθμοί, ενώ από τον έλεγχο στοιχείων μέσω του myInfo έχουν εντοπιστεί 128.900 περιπτώσεις ασυμφωνιών μεταξύ διαφορετικών μητρώων του Δημοσίου, οι οποίες έχουν ήδη εισέλθει σε διαδικασία αυτοματοποιημένης διόρθωσης. Επιπλέον, έχουν εκδοθεί 31.250 νέες ταυτότητες που φέρουν τον Προσωπικό Αριθμό.