Χιλιάδες κάτοικοι της Πάτρας και πέντε ακόμη νομών της Δυτικής Ελλάδας και του Ιονίου έμειναν χωρίς πρόσβαση στην τηλεφωνική γραμμή του ΕΚΑΒ τα ξημερώματα της Τετάρτης, λόγω τεχνικών εργασιών του ΟΤΕ που έθεσαν εκτός λειτουργίας το τηλεφωνικό κέντρο της 3ης Περιφέρειας του ΕΚΑΒ. Η βλάβη κράτησε περίπου τέσσερις ώρες, από τη 1:10 έως τις 3:45 π.μ., αφήνοντας ακάλυπτους πολίτες σε Αχαΐα, Αιτωλοακαρνανία, Ηλεία, Κορινθία, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο.
Όσοι χρειάστηκαν άμεση ιατρική βοήθεια εκείνες τις ώρες βρέθηκαν σε απόγνωση, αφού το 166 δεν ανταποκρινόταν. Κάτοικος της Πάτρας περιέγραψε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» την αγωνία που βίωσε όταν ο σύζυγός της, με σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα, ένιωσε αδιαθεσία και δεν μπορούσε να καλέσει το ΕΚΑΒ. Αναγκάστηκε να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο με ιδιωτικό αυτοκίνητο, ελπίζοντας να φτάσουν εγκαίρως.
Παρόμοιες περιπτώσεις αναφέρθηκαν και σε άλλες περιοχές, με πολίτες να προσφεύγουν σε ιδιωτικά μέσα ή ταξί για τη διακομιδή ασθενών, καθώς δεν υπήρχε δυνατότητα επικοινωνίας με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Ευτυχώς, δεν καταγράφηκαν περιστατικά όπου η καθυστέρηση αποδείχθηκε μοιραία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ίδιας εφημερίδας, οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ που βρίσκονταν σε υπηρεσία αντέδρασαν άμεσα, ενημερώνοντας τις αρμόδιες Αρχές. Η διοίκηση του ΕΚΑΒ επιβεβαίωσε το περιστατικό, σημειώνοντας πως δεν υπήρξε καμία προειδοποίηση από τον ΟΤΕ για τις εργασίες. Σε τέτοιες περιπτώσεις, τυπικά πρέπει να ενημερώνονται οι γραμμές 100 και 112, ώστε να εξασφαλίζεται έμμεση πρόσβαση στο ΕΚΑΒ και να προστατεύεται η υγειονομική κάλυψη των πολιτών.