Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων ενέκρινε ομόφωνα τη μελέτη που αφορά τη δημιουργία και λειτουργία δημοτικής αστικής συγκοινωνίας με λεωφορεία, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά στο υφιστάμενο δίκτυο του ΟΑΣΑ (ΗΣΑΠ, Μετρό, ΟΣΥ). Βάσει του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου, η συγκεκριμένη μελέτη θα πρέπει στο επόμενο στάδιο να λάβει έγκριση τόσο από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών όσο και από το Υπουργείο Μεταφορών.
Το προτεινόμενο δίκτυο Δημοτικής Συγκοινωνίας Δήμου Αθηναίων (ΔΣΔΑ) προβλέπεται να περιλαμβάνει επτά γραμμές, συνολικού μήκους 72,57 χιλιομέτρων, με 291 στάσεις. Ο σχεδιασμός προβλέπει την κάλυψη όλων των Δημοτικών Κοινοτήτων, ενώ κάθε γραμμή θα εξυπηρετεί τουλάχιστον δύο όμορες Δημοτικές Κοινότητες. Στόχος είναι να ενισχυθεί η διασύνδεση των γειτονιών μεταξύ τους, αλλά και με βασικούς τοπικούς πόλους ενδιαφέροντος και κόμβους μετεπιβίβασης, όπως οι σταθμοί του Μετρό.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, σε δήλωσή του ανέφερε: «Σκοπός μας είναι να αποκτήσει η Αθήνα τη δική της Δημοτική Συγκοινωνία. Το προτεινόμενο δίκτυο θα συμβάλλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Βασίζεται σε τεκμηριωμένη μελέτη και σχεδιάστηκε για να κάνει τη ζωή των Αθηναίων πιο απλή και να μειώσει την εξάρτηση από το Ι.Χ.. Δημιουργούμε ένα σύγχρονο, φιλικό και συμπληρωματικό σύστημα μετακινήσεων, το οποίο αφορά κάθε Αθηναίο πολίτη. Θέλουμε να συνδέσουμε όλες τις γειτονιές της πόλης. Η Δημοτική Συγκοινωνία αποτελεί εργαλείο κοινωνικής συνοχής, περιβαλλοντικής ευθύνης και ισότιμης πρόσβασης στην πόλη. Μια ουσιαστική παρέμβαση που βελτιώνει την καθημερινότητά μας».






















































