Ο επιχειρηματικός κόσμος στις Ηνωμένες Πολιτείες φαίνεται να έχει υιοθετήσει μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη δημοσιότητα και την επικοινωνία. Παρατηρείται μια τάση προς τη σιωπή, αντί για την παλιά πρακτική που θεωρούσε ότι η αρνητική δημοσιότητα ισοδυναμεί με διαφήμιση. Αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια μιας πολωτικής εποχής, με τον πρόεδρο Τραμπ να δημιουργεί αναταράξεις και πολλά περιστατικά να επηρεάζουν την ατμόσφαιρα.
Οι CEOs των εταιρειών φαίνεται να προτιμούν την ησυχία τους, αποφεύγοντας τη δημοσιότητα και περιορίζοντας τις εμφανίσεις τους στον Τύπο. Επίσης, είναι προσεκτικοί στις επικοινωνίες τους και το τι δηλώνουν στο διαδίκτυο, φοβούμενοι μήπως ενοχλήσουν κάποιον.
Οι εργαζόμενοι σε αυτές τις εταιρείες επίσης είναι ανήσυχοι, φοβούμενοι ότι μια λανθασμένη δήλωση μπορεί να επηρεάσει την καριέρα τους. Η πίεση από τους επικριτές του προέδρου Τραμπ είναι επίσης ένας παράγοντας που επηρεάζει τη στάση των CEOs.
Το πολιτικό κλίμα και τα κοινωνικά ζητήματα που διχάζουν την κοινωνία παίζουν επίσης ρόλο στη στάση των CEOs. Υπάρχει μια προσπάθεια να μην εκφράζονται άποψη πάνω σε θέματα που μπορεί να προκαλέσουν αντιδράσεις από διάφορα μέρη.
Ο κίνδυνος να απομονωθούν οι εταιρείες λόγω λανθασμένων δηλώσεων είναι κάτι που επηρεάζει τη στάση των CEOs. Αυτή η επίγνωση κάνει τους επιχειρηματίες πιο προσεκτικούς στις επικοινωνίες τους, προσπαθώντας να αποφύγουν τυχόν αρνητικές συνέπειες.
Η εποχή της “Μεγάλης Σιωπής” στον επιχειρηματικό κόσμο των ΗΠΑ φαίνεται να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, από την πολιτική κατάσταση μέχρι τα κοινωνικά ζητήματα και τον κίνδυνο της δημόσιας εκθέσεως.