Υπεγράφη η σύμβαση για την υλοποίηση του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), που στοχεύει στη σημαντική ενίσχυση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης προς πολίτες και επιχειρήσεις.
Το έργο, με προϋπολογισμό 26.860.800 ευρώ, εντάσσεται στο πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και ενισχύει την ψηφιακή μετάβαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Η νέα αυτή υποδομή, που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στους επόμενους τρεις μήνες, αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες και επικεντρώνεται στη βελτίωση της εμπειρίας του φορολογουμένου. Το έργο αναλαμβάνει να υλοποιήσει η Ένωση Εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY».
Βασικά χαρακτηριστικά του νέου ΚΕΦ περιλαμβάνουν:
- Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Μία σύγχρονη υποδομή που συγκεντρώνει όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξαρτήτως του τρόπου επικοινωνίας – τηλεφώνου, ψηφιακής πλατφόρμας ή φυσικής παρουσίας – σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης.
- Ψηφιακή υποστήριξη και αυτοματισμοί: Με αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης, το ΚΕΦ θα παρέχει ταχύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μειώνοντας τον χρόνο απόκρισης και την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης στις βασικές διαδικασίες.
Κατά την τελετή υπογραφής της σύμβασης, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, επισήμανε τη σημασία της πρωτοβουλίας για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης: «Εισάγουμε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο».